10 Ekim 2008 Cuma

Alayına İsyan , En Büyük Beşiktaş !



- Yerden de hiç gelmiyor ya !!!
- Son ellerin adamıyım demiştim size ...
- Sana bi rol vericem şimdi ha !
- Abi biraz hızlı oynayalım sabah erken kalkacağız ...
- Yanlış oynadım ...
- Öyle diyorlar , böyle diyorlar ... Tam toparlayamadım şu an ...
- Hiç el gelmez mi yaw !!!
- Kinglik eller geliyor belki de biz farkında değiliz ...
- Yine battım abi ...
- ihhhiii ...
- Savunmaya adam bulamadım ya ...
- İşler kum gibi yağıyor bu aralar ...
- Yine el gelmedi yaw !!!
- Bir as ver bari ..
- Bu ne şimdi ? Pas abi ...
- Bende birşey yok ...
- Serhat'ın gülyabanisi benim ...
- (Gözyaşı damlasını bıraktı yine) ...
- Abi oyun bitince yerden ne gelmiş sana sormak istiyorum
- Omuzundan çıkardı bak yine ...
- Tamam, seni dizimde oynatacağım (!)
- ( Israrla bıkıp usanmadan ) Kozun neydi ??? ( Cevap yok :)))

Hiç yorum yok: