9 Ekim 2008 Perşembe

Hepimizin Ağzında Beyaz Birşey Var !!!


- Dört ..
- Birol benim gülyabanim sensin ...
- Tertemiz ...
- Yir ... ( Ulan yir diyorum bir yazıyorsun , yirmi'nin yir 'i olm )
- Dur !!! Kozunu söyleyeceğim ...
- Düşünüyorum , kozunu biliyorum ... Ona batıyorum ... Pas ...
- Paşa senin kozun sinek , Tunç seninki kupa ...
- Beşe pas oğlum ...
- Koz neydi ?
- Yerden geldi mi layn ?!..
- Valemi yedin be Paşa !!
- Alper'e karşı iki duyguyu aynı anda yaşıyorum .. Hem çok seviyorum hem de nefret ediyorum ondan .. Napıyor yaşıyor mu o ?
- Bak esniyorum ha !
- Sen de esnesene ..
- Iııı .. ondan sonra .. Evet ondan sonra .. Iııı ondan sonra ..
- Dursun Abi bir çay ..
- Gökhan senin ağzını yüzünü ..
- S.ktirlayn ..
- Dübürümü mü sıkayım ?
- Bir ; cahil karıyı ezeceksin iki ; godoş olmayacaksın ..
- Bana sıfır yazar mısınız ..
- Ayy içim şişti !!
- Daha erken , bir el daha çeviririz ...
- Homo ..
- Benim buraya bu akşam gelme amacım Birol'u batırmak onun canını sıkmak .. Senden nefret ediyorum Birol .. Gülme gülyabani Birol ...
- Hadi olm , hemen dağıtın . Benim 02.00 'ye kadar iznim var .
- Şu annn battım !!!
- (Birol : As Papazla Koz çeksen çıkıyordun) Çekmiyorum lan , kağıtlar benim değil mi . Tabelada sonuncu olan gelmiş bana akıl öğretiyor !!!
- (Emre : Abi koz saysan fazladan vermiyordun bir tane dışarı) S.ktirsin gitsin , Ne sayacağım kozları ...
- İyi Gökhan , taksiyle gidersin eve ...
- (Serhat , Kaç aldın ?) Ön

Hiç yorum yok: