28 Ekim 2008 Salı

Hiçbirşey Sevgi'siz Olmaz


- Siz gerçekten bu oyunu bilmiyormuşsunuz ...
- Biri üç diyor biri dört diğeri beş , ne oluyoruz ya ?
- Kocam beni boşayacak ..
- Kızım dur rahat ol ...
- Risk alıyorum ben ... Dört ...
- Ben yoğum , yoğum ...
- Gocası naapmış ?
- Ay kocama bak , canıııııııııııııım ...
- Hayır oynamıyorum ben Gökhan , ne halin varsa gör ...
- Hayır trip de atmıyorum , asla oynamam ...
- Bana klasman dışı diyenler var ...
- Elif Bülün benim değil senin kuzenin kocacığım ...
- Iphone'u çok sevdim ben ...
- Bir açık çay ...
- Burda yiyecek ne var ?
- Sen bana bakma , oynamak istiyorsan oyna ...
- Ben çıkıyım istersen , uğursuzluk getirmiyim sana !!!
- Bu çocuk (Tunç) benim kozumu biliyor , demiyorum birşey ben ...
- Yaaa beş ben diyecektim ... Pas ...
- Ben el almaz oynamak istiyorum , sizin bu saçma kuralınız yüzünden oynayamıyorum
- Koz kabul edilmedi , Tekrar koz söyleyiniz ...
- Ben Gökhan'ı geçtim ya o bana yeter.

Hiç yorum yok: