15 Ekim 2008 Çarşamba

Lütfen Dışarı CHİCKEN


- Bak küfür edersen kalkarım ..
- Porke ..
- Formaları çıkarın çıplak oynayın ..
- Neyi ?!!
- Gerizekalı Serbülent !!
- Bi Rol verir misiniz bana yönetmenim ..
- O hariç ne dersen yapıyordum yaw ..
- Battım (Tam yaptım)
- Sıçtım (Artı bir)
- Bu çocuk da hiç bilmiyormuş bu oyunu ..
- Amerikalıların bir lafı vardır bilir misiniz !! Fuck you ..
- Geç oldu hanım eve almayacak ..
- Bir daha el alırsan seni oynatmayacağım Sevgi ..
- Focu mama ..
- Naaaaaletten ..
- Atıalanüs ..
- (Kerem Uefa Sevinci-Sulu) ..
- Kozu ne bunun ?
- Aynı Kewell oğlum bu !..
- Tecessüs değil teşaşür Tunç .. (Tuvalette aklıma geldi bu :)
- Hasan Şaş'dan nefret ediyorum ..
- Ben küfrede küfrede sakatladım adamı ..
- (Orta parmak ile gözlüğü yukarı düzeltme)
- (Atleti gösterme teşhirciliği)
- Bak bilekten atıyorum ..
- Ekmek arası herşeyi yerim ..
- Risk alıyorum .. Beş !! (Yedi yapacak) ..
- Şampiyonlar Ligi şansım devam ediyor ..
- Ve Gökhan çıkıyorduuuu ..
- Yediğin birşey mi dokundu ?
- Oley oley oley oley Şampiyoooon Gökkhhaannn ..
- Çok güçlü olduk biz böyle ..
- Hayıııııııııııııııııırrr (Ve masanın üzerine devrilir) ..
- Kalo ..
- If you don't know this game , go and learn from the school ..
- Quatro ..
- Porfavor pas ..
- Bizim hanımı da guguççu yaptınız ..
- Ben daha itunes'ı kuramadım sen ne diyorsun bea !!
- Kombine aldım .. Ama AÇIK :))))))))))
- T-Shirtünü koy o da atar kağıt .
- Üste çıkmak ??? - Mecburi
- Ne me jeu pas
- İşte tam burda her şey değişti işte ...
- Dışarda koz yoksa hepsi bende ( dışarda 5 koz çıkar )
- Kozun ne lan ???
- Bu çocuk bu işi biliyor ya . Yine benim kozu buldu . Paşa sen al kozu .
.

2 yorum:

Emre OCAKOĞLU dedi ki...

porfavor dedi şampiyonluk gitti

Tunç Bozacılar dedi ki...

devamlı aklıma başka şeyler geliyor ekledikçe ekliyorum ..