11 Ekim 2008 Cumartesi

O Kasım'da Asker


- Ben şu kanaldan geliyorum ..
- Bu kağıtlar kaymıyor ..
- Benim ellerim nemli oğlum , o yüzden kaymıyor ..
- Altı mı demeliydim acaba ?
- Düşünüyorum ..
- Manyelciye bak ..
- Yengenize kabakuvvet uyguluyorum beyler ..
- Çay acı mı ?
- Naaaaletten ..
- 6 desem 7 der miydin ?
- ÜÜÜÜffffff (Araba tuttu) ..
- Tuvalete gidip geliyorum (Dağıtma sırası Paşa'da) ..
- Ben mi yapıyorum ki oğlum ?
- Neden ikili dağıtmadım ki ?
- Ben Türkiye'nin gelini olduğum için ..
- Tuuuuuuuuuunç !! Çevir kazı yapma olum .. Akıllı ol ..
- Koçero ?
- Onun fıtratında yok böyle spesifik bir kavram , yüzeysel olarak bakarsak önsezilerimizin izin verdiği sürece optimum verim alabiliriz ya da 'kam' alabiliriz ..
- Aceto der ki ..
- Tribün kültürü kavramı ..
- Bilgiiiin beni tilt etme bak !!
- Mardin'e gidemedik hiç ..
- Hatimli ..
- Alper seni tek kolumla yenerim , hatta istersen yerde başlıyayım ..
- Yengen olur olum yengen .. Yengen olum yengen ..

1 yorum:

Emre OCAKOĞLU dedi ki...

ARALIK 12 :)))